وقتی دستگاهی مثل روکو، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و اسمارت تی وی ها را به تلویزیون متصل می کنید، این نوع اتصال نیاز به سیستم استریم DLNA (استاندارد ایجاد ارتباط بین دستگاه های دیجیتال خانگی بر پایه شبکه) دارد.این دستگاه ها می توانند ویدئوها و موزیک ها را از طریق شبکه از کامپیوتر شخصی استریم کنند، به شرطی که سرور DLNA روی کامپیوتر نصب باشد.به این ویژگی به علاوه Play To یا UPnP AV هم می گویند. جالب است بدانید که استفاده از این قابلیت خیلی ساده است و روی خود ویندوز نیز به صورت پیش فرض وجود دارد. به علاوه می توانید از سرورهای شخص ثالث DLNA هم بهره ببرید و آن ها را روی هر سیستم عاملی که می خواهید راه اندازی کنید.با مقاله زیر همراه باشید تا روش راه انداختن DLNA روی دستگاه را با هم مرور کنیم. راه اول: فعال کردن سرور رسانه ای DLNA موجود روی ویندوز نرم افزارهای زیادی وجود دارند که می توان از آن ها به عنوان سرور DLNA استفاده کرد. اما برای آغاز به کار نیاز به نصب چیز خاصی نیست. خود ویندوز یک سرور DLNA دارد که می توانید آن را به راحتی فعال کنید. برای این کار کنترل پنل را باز و کلمه ... نیمان...
ما را در سایت نیمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: نیمان بازدید: 111 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 16:06