خواننده محبوب پس از بازگشتش از امریکا به روی صحنه رفت +عکس

خرید بک لینک
نوآوران آنلاین - خواننده آلبوم ۹۴ پس از یک سال بار دیگر در ایران روی صحنه رفت و در این بین از اعضای ارکستر جدید خود نیز رونمایی کرد.بنیامین بهادری شامگاه ۱۵ دیماه در دو سانس در شهر اردبیل روی صحنه رفت و پذیرای دوستداران موسیقی بود.شاید مهم ترین اتفاق این کنسرت رونمایی این خواننده از اعضای جدید ارکسترش بود که با بازگشت علی منصوری، دوست و همکار چندین ساله بنیامین به عنوان رهبر به این ارکستر بار دیگر شاهد کیفیت بالای ارکستر و اجرایی پرقدرت در اردبیل بودیم.علی منصوری (رهبر ارکستر)، استیو آوانسیان (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک)، مژگان ابوالفتحی (پرکاشن)، امیر علی ماسوریان (گیتار بیس)، نگین پارسا (گیتار الکتریک)و فراز مظفری (درامز) اعضای ارکستر جدید «بنیامین موزیک» را تشکیل می دادند.علاوه بر بازگشت علی منصوری به عنوان رهبر ارکستر به گروه «بنیامین موزیک»حضور دو نوازنده خانم هم در این ارکستر جدید نکته قابل توجهی بود که در هنگام معرفی آنها در سالن اجرای برنامه با استقبال دوستداران موسیقی رو به رو شد.کنسرت بنیامین در اردبیل با اجرای قطعات پرطرفدار این خواننده و گلچینی از ... نیمان...

ما را در سایت نیمان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: نیمان بازدید: 109 تاريخ: سه شنبه 19 دی 1396 ساعت: 18:35

صفحه بندی