خواننده پاپ:فرهادمجیدی بهترین بازیکن 39سال اخیر استقلال است/سلبریتی ها نباید مجرد بمانند

خرید بک لینک
بانو نیوز - روزنامه جام جم با حمید عسگری، خواننده پاپ مصاحبه ای انجام داده است. بخشی از مصاحبه را می خوانید: تحصیلات شما در زمینه مدیریت صنعتی بوده، اما به سمت کار موسیقی رفتید، چرا؟ طبق معمول همه جوانان، درس خواندن من هم هدفمند نبود و فقط صرف گرفتن یک مدرک در رشته مدیریت صنعتی درس خواندم. اما این که به سمت موسیقی رفتم به خاطر علاقه ای بود که از بچگی به موسیقی داشتم و تا قبل از خواننده شدن در اصفهان مشغول بلیت فروشی آلبوم رسمی کنسرت مهرگان بودم. شما کار خود را با آهنگ سازی شروع کردید اما کم کم به سمت خواننده شدن رفتید. چه عاملی باعث این اتفاق شد؟ تقریبا از سال 77 به بعد کار آهنگ سازی را شروع کردم و برای بسیاری از خوانندگان شهر اصفهان که محل زندگی ما بود، آهنگ می ساختم. بعد از آن هم به تهران آمدیم و کار آهنگ سازی خیلی از خوانندگان از جمله محمد علیزاده، نریمان و... را انجام دادم. اما در این کار همیشه برای موزیک هایی که می ساختم به جای خواننده اتود می خواندم تا کار را برانداز کنم و از همانجا کم کم خواندن را شروع کردم تا سرانجام سال 85 اولین بار به طور حرفه ای ... نیمان...

ما را در سایت نیمان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: نیمان بازدید: 110 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 0:08

صفحه بندی